Martijn Buijsse opnieuw lijsttrekker voor VVD Boekel Venhorst

Tijdens de algemene ledenvergadering van maandag 27 september jl. is Martijn Buijsse (links op de foto) opnieuw gekozen als lijsttrekker van VVD Boekel Venhorst voor de gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart 2022.

Martijn was in 2018 ook lijsttrekker en is op dit moment wethouder in het college van B&W. Martijn Buijsse is trots op het in hem gestelde vertrouwen. “We zijn met een mooie club mensen bezig het beste te doen voor onze inwoners. Ook in een volgend college hoop ik als wethouder de speerpunten voor onze lokale partij goed uit te dragen. Dat betekent dat we voor een realistisch beleid gaan, zuinig zijn op onze financiën en naar praktische manieren zoeken voor vernieuwing op de belangrijke beleidsterreinen woningbouw, het sociaal domein, duurzaamheid en de lokale economie.”

Nieuw raadslid en fractievoorzitter
Vanwege de lange termijn gevolgen van het coronavirus heeft Nicole Dijcks onlangs haar aftreden als fractievoorzitter en raadslid voor VVD bekend gemaakt. Ferenc Koolen (rechts op de foto) zal haar opvolgen en gedurende de raadsvergadering van 14 oktober geïnstalleerd worden. “Met dank en respect voor Nicole Dijcks ga ik tot de verkiezingen van maart 2022 de raad van onze mooie gemeente in. Vol vertrouwen in een goede samenwerking met de andere fracties kijk ik uit naar deze periode”.

De fractie wenst Martijn en Ferenc veel succes en kijkt uit naar de laatste maanden van deze raadsperiode en een succesvolle verkiezingscampagne!